środa, 6 stycznia 2016

MOJA WISHLISTA CZYLI BARDZO CHCIAŁABYM TO MIEĆ:)

WITAM SERDECZNIE!!!!

                          Na wstępie chciałabym Wam przede wszystkim z całego serca podziękować za miłe słowa i trzymanie kciuków. Na szczęście okazało się, że strach ma wielkie oczyŚLICZNIE DZIĘKUJĘ!

     Dzisiaj nie będzie o moich włosach,  dzisiaj sobie pomarzę a co! Marzyć jeszcze wolno:)

    Nigdy nie robiłam żadnej WISHLISTY czy inaczej CHCIEJLISTY ale pomyślałam, że warto za Waszym przykładem sporządzić swoją listę i dążyć do jej zrealizowania:) Kosmetyków do twarzy i włosów do których cieszą mi się oczy  jest  wiele, a które widzę na Waszych cudownych blogach.
No więc co by Monika przytuliła w pierwszej kolejności do siebie? Ciężko było wybrać mi 5 rzeczy z mojej mega długiej listy:(
  Są na niej jeszcze kremy pod oczy p/zmarszczkowe, kremy do twarzy nawilżające i odmładzające, maseczki, szampony, odżywki, maski, oleje...

żródło google

Wszyscy znacie te kosmetyki i szczotkę, więc nie będę ich opisywać szczegółowo.

 1.  Najbardziej chciałabym mieć swoją idealną szczotkę, która będzie delikatna dla moich włosów i być może okaże się nią szczotka Olivii Garden Supreme Combo, która służy do rozczesywania, prostowania i układania włosów:)

2. Ponieważ zmagam się z wypadanie włosów w dalszym ciągu, to chciałabym dać szansę jakiemuś olejowi który można nakładać na skalp i może olejek Khadi byłby w tym dobry, tym bardziej że stymuluje wzrost włosów a chciałabym mieć tak długie i piękne jak Wasze:)

3.Wypróbowałam wiele olejków ale wiem, że przede mną jeszcze wiele do przetestowania na moich włosach i wiem, że przetestuję olejek Sesa  wraz z mydełkiem do kompletu zwłaszcza, że ma bogaty skład i bardzo jest chwalony:)

4. Następnym "chciałabym to mieć" jest posiadanie super paletki i mój wybór padł na polecane na wielu blogach cienie Naturally Yours firmy Zoeva i choć nie ukrywam, że oczy mi się do niej śmieją to cena mnie sprowadza na ziemię:) 

5. Serum Revitalash Advanced to odżywka  stymulująca wzrost brwi i rzęs, którą chciałam mieć już jakiś czas temu gdy zobaczyłam u znajomej efekty Myszki Miki na rzęsach. Myślałam,  że ma przedłużane rzęsy:) Cena też powalająca z nóg.

   Jak to mówią trzeba mieć marzenia i dążyć do ich realizacji a że mamy dopiero początek roku to może jeszcze w tym roku stanę się posiadaczką chociaż części tych cudów:)

A Wy macie jakieś swoje perełki do przetestowania?

Z mojej listy mogę skreślić olejek Sesa:)

       Nie mogę wchodzić  na Wasze blogi  bo lista mi się   wydłuża coraz bardziej. Dodatkowo marzę  jeszcze o kosmetykach Skin79 , paletce   Pupa-Cat   i jeszcze innych cudach o których nie miałam pojęcia  a którymi kusicie mnie nie miłosiernie u siebie na blogach.                                     

51 komentarzy:

  1. Cieszę się że u Ciebie wszystko ok:)) Olejek Sesa mam i testuję go a fajna paletka do makijażu to i moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę go przetestować:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajnie, że jest dobrze :) Mnie ostatnio kusi olejek Sesa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie:) No to kusi nas obie:)

      Usuń
  3. Fajnie, że jest dobrze :) Mnie ostatnio kusi olejek Sesa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek Khadi też bym chciała :) mydełko Sesa jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chciałabym taką szczotkę...muszę ograniczyć kupowanie masek i odżywek i wtedy dopiero będę mogła sobie pozwolić na taką przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ta przyjemność to ponad 60zł ale chcę, chcę i bardzo chcę!

      Usuń
  6. Ja szukam ostatnio jakiejś fajnej szczotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ta szczotka jest fajna bo jest to połączenie 100% włosia dzika i jonizowanych igiełek. Jest podobno łagodna dla skóry głowy i włosów. Może to mój ideał?

      Usuń
  7. Ja na razie wszystko mam, zamówienie z triny.pl idzie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara:)Pochwal się jak wszystko dotrze do Ciebie z zamówienia.

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej szczotce, ale już sprawdziłam i wszystko jasne;) też marzy mi się szczotka z włosia dzika, może zdecyduję się na tę o której piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis i opinie tej szczotki przemawiają do mnie:)

      Usuń
  9. Olejek Khadi nie miałam ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotka jest genialna i obyś szybko ja znalazła w swoich rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek i serum tez bym chciała ... ;) może i ja zrobię taką listę, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesę zdecydowanie polecam, efekty u mnie były zdecydowanie lepsze niż po oleju khadi. A szczotki olivii są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę przygodę właśnie od olejku Sesy:) Szczotki są faktycznie super.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam takiego olejku :)

      Usuń
  14. Zoeva...Też chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna lista, chętnie przygarnęłabym te wszystkie rzeczy :) Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę też miłego weekendu :)

      Usuń
  16. super, szczotka najlepsza! :)
    zapraszam na mój blog, trochę z innej beczki :)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczotki Oliwii Garden są fajne, ale ich cena jest zdecydowanie za wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też marzę o odżywce z Revitalash:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby mieć rzęsy jak Myszka Miki:)

      Usuń
  19. Mam szczotkę Oliwii Garden , przy moich bardzo długich włosach sprawdza się doskonale:)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie tylko masz piękne długie włosy ale także mega zgrabne długie nogi:)

      Usuń
  20. Oj jak bym chciała Khadi, tylko cena :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przynajmniej wart jest tej ceny:)

      Usuń
  21. Olejek Sesa mnie ciekawi ;) A paletę Zoeva polecam, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też ciekawi olejek i chciałabym się też poznać z paletą Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tę szczotkę i jest fajna oprócz tego że puszy włosy ale jak poprawie tt to jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tę szczotkę i jest fajna oprócz tego że puszy włosy ale jak poprawie tt to jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To super że u Ciebie wszystko w porządku :)
    Paletka Zoevy też mi się bardzo podoba!
    Życzę spełnienia wszystkich chciejstw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że wszystko jest ok. Dzięki:)

      Usuń
  26. Musze też się zaopatrzyć w paletkę Zoeva i odżywkę revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna chciejlista :) Koniecznie spraw sobie ten olejek http://kosmetykiorientu.pl/olejki-do-wlosow/70-khadi-olejek-do-wlosow-amla.html, bo naprawdę fajnie działa na włosy. Na mojej chciejliście był zdecydowanie za długo, a jak już w końcu postanowiłam go sobie sprawić, to szybko się okazało, że… powinnam była to zrobić dawno temu ;) Naprawdę jest rewelacyjny, genialnie nawilża włosy, odżywia je, sprawia, że faktycznie zmniejsza się wypadanie. Włosy są po nim dużo lepszej kondycji, lepiej wyglądają, nie puszą się.

    OdpowiedzUsuń