DZIEŃ DLA WŁOSÓW (45)

WITAM SERDECZNIE!!!


                                 Dawno mnie nie było ale żyję i mam się jako tako:)
Moje włosy o dziwo łatwiej znoszą zimę i czapki niż jeszcze rok temu ale i tak staram się je zabezpieczać w jak najlepszy sposób choć zniszczeń i tak nie uniknę przy delikatności moich włosów. No cóż jak to uparcie powtarzam wieku i peselu nie oszukam i chyba nawet się nie staram, bo jak chciałam zadbać o zmarszczki, to podejrzewają trądzik różowaty i tak w kółko coś nieciekawego mi się dzieje:(
Kto nie widział na instagramie mojej hihi sesji przy choince no to proszę:) Tylko bez śmichów mi tutaj:D




                              Dobra a teraz wracamy do moich włosów, które na tamtych zdjęciach też są widoczne z przodu:)  Dzisiaj zastosowałam tylko zestaw firmy Farmona zakupiony wczoraj przed pracą w Rossmanie o którym pojawi się osobny post, bo warto o nim wspomnieć.
Włosy mają się po wyschnięciu dobrze a skóra głowy ( to najważniejsze) na razie nie buntuje się:)
Kudełki bardzo usosły ale rosną cieniutkie i może wcierka Kaminimoto coś pomoże w co bardzo wierzę i cierpliwie na nią czekam:)
A tak wyglądają moje włosy po dzisiejszej pielęgnacji:)






 Nieostre hihi:)


    Włosy są mięsiste i miłe w dotyku chociaż na zdjęciu tego nie widzę ale są mięsiste i ładnie się układają.  Ja jestem na plus! 


                                                                                               Buziaczki :*

Komentarze

  1. W tej granatowej kiecuni wyglądasz najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej granatowej kiecuni wyglądasz najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
  3. granatowa przepiękna! :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA SUKIENKA :)
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale jesteś zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ja tez musze moim zrobic taki dzien

    OdpowiedzUsuń
  7. już na pierwszej fotce zwróciłam uwagę na to ze sie błyszczą:) świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna długość i gęstość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włoski, super mają objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kolor niebieski psuje do Ciebie idealnie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że produkt Ci się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię uczucie mięsistych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę włosomaniaczką tej mani dbania o włosy. Ja kompletnie nie przywiązuję do nich uwagi i nie lubię o nie dbać, więc robię wyłącznie co muszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam pisać do ciebie czemu cię nie ma na blogu :) właśnie kończę wpis o pierwszym produkcie który dostałam od ciebie w paczuszce :) ale dopiero jutro się pojawi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kreacja! I te kozaczki! no, no, no ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka :)
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się na prawdę świetne :) pięknie wyglądasz kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze wyglądają. Muszę przyznać, że osobiście nie przywiązuję szczególnej uwagi do pielęgnacji moich włosów. Takie małe lenistwo. :p

    Zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    https://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! I jak Ci ładnie w tej sukience :) Ja do większego dbania o włosy nie mogę się zebrać jakoś :/ muszę zorientować się w kosmetykach na zwiększenie objętości włosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor sukienki super podkreśla urodę :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale uroczę zdjęcia a włosy masz bardzo ładne. Mi np włosy bardzo ciężko się układa :)
    Mało brakuje mi do 170 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo ładne włosy, a sukienka wspaniale do Ciebie pasuje.
    Obserwuję kochana :) I licze na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obcięłabym Ci te włosy do ramion i zmusiła by się zakręciły :) Po teksturze patrząc wydaje mi się że mogłyby wyglądać ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jou artikel is baie nuttig vir die behoeftiges. Thank you so much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)

WCIERKA OD DERMATOLOGA