NARODZINY MOJEGO BLOGA




                                                                                    
                                                                            WITAM SERDECZNIE NA MOIM BLOGU!!!          


                                                  Pamiętam czasy kiedy moje włosy były długie, błyszczące a do tego ładnie się falowały ale to było dawno temu. Teraz doprowadzam je do porządku po nieudanych wizytach u fryzjerów. Długo by opowiadać jak moje włosy i skóra głowy zostały żle potraktowane ale kiedyś to opiszę. Przez ten rok zmieniło się wiele, przede wszystkim nabrałam dystansu do każdej nowości wyczytanej na blogach i juz wiem, że każda z nas ma inne włosy i inną skórę głowy a to co służy jednym niekoniecznie pomoże innym. Konsekwentnie od roku olejuję włosy i staram się czytać składy kosmetyków choć przyznaję, że nie jest to proste. Od marca 2015 moje włosy farbowane są w salonie Joico na kolor blond z poziomu 9 i systematycznie obcinane. Przez ten rok dużo zostało obcięte ale nie żałuję, bo wreszcie nie mam smętnie wiszących strąków po makabrycznym ścieniowaniu i zmasakrowaniu ich rok temu. Cieszę sie, że moje włosy trafiły w ręce Pani Oli, która jest fryzjerką z powołania. Dla niej włosy to pasja, potrafi dopasować farbę i oxydant specjalnie do rodzaju włosów i skóry głowy. Jest rewelacyjną młodą osobą, która nie minęła się z powołaniem i jest dla mnie ideałem fryzjera. Mam od roku problemy ze skórą głowy, która jest mieszana i myślę, że może to być spowodowane poprzednimi farbami. Włosy mam z natury puszące się no i niestety dużo jest siwków. Marzę o ładnych włosach za łopatki ale czy mi się to uda? Nie wiem ale będę o to walczyć:) Na nieszczęście do tego wszystkiego od paru miesięcy nie mogę zapanować nad nadmiernym wypadaniem ale jest już trochę lepiej i mam nadzieję, że w końcu znudzi im się migracja z mojej głowy :)

                                                          

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

WCIERKA OD DERMATOLOGA

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)