DZIEŃ MATKI W BLOGOSFERZE

WITAM SERDECZNIE!!!

                                DZIEŃ MATKI TO PIĘKNY DZIEŃ, KTÓRY TAK NAPRAWDĘ POWINIEN TRWAĆ CAŁY ROK ALE KAŻDA MAMA CZEKA NA DROBNY GEST ZE STRONY SWOJEGO DZIECKA WŁAŚNIE DZISIAJ 26 MAJA WIĘC NIE ZAPOMNIJCIE.
WSZYSTKIM MAMOM ŻYCZĘ DUŻO ZDROWIA, POGODY DUCHA I CIERPLIWOŚCI DO SWOICH POCIECH CZY TO DUŻYCH CZY MAŁYCH I ŻEBY KAŻDY DZIEŃ W ROKU BYŁ ŚWIĘTEM:)
                                  Mnie spotkała wielka niespodzianka od mojej blogowej córeczki Patrycji INTERENDO wręcz olbrzymia!  Kto czytam mojego bloga i Patrycji to wie, że jestem Jej blogową mamusią a Ona moją blogową córeczką a wszystko się zaczęło od tego, że mój syn bardzo lubi wszystko co związane jest z Azją (oprócz kosmetyków hihi). Powiem Wam szczerze, że taką mądrą i piękną córkę to chciałabym mieć w realu:)
Patrycja postanowiła zrobić mi niespodziankę i wysłała mi z Okazji Dnia Matki prezent.
Gdy otworzyłam pudełko to oniemiałam z zachwytu a mój mąż zrobił wielkie oczy.
Muszę się Wam pochwalić jak wygląda dzień Matki w blogosferze i jaką mam świetną córkę!
No więc proszę popatrzcie:)








W paczce od córeczki jest wszystko począwszy od urządzenia do masażu ( wibratorek hihi), herbaty, mydełka z algami, zestawu Hada- Labo, pianki do twarzy ze Skin 79, azjatyckiego filtru+50, kremu-maski Loreal, kremu pod oczy, bibułek matujących i chusteczek z Hello Kitty (lansik), , maseczek, pędzelka, kosmetyczki a skończywszy na próbkach:) 
Moja Patrycja nie zapomniała nawet o tym,że mama alergik ma problemy i przysłała piękny krem przeciwsłoneczny z filtrem +50 z serii Alicja w krainie czarów oczywiście azjatyk:) Nie spalę sobie buzi na raczka. Mam wszystko włącznie z herbatką do mojego ślicznej kociej filiżanki:) 
Kacper stwierdził że prezentu siostrzyczki nie przebije i ja mu się  nie dziwię, bo ja też bym go niczym nie przebiła. Pati pamiętała też, że jest Dzień Dziecka i nie zapomniała o swoim młodszym braciszku i przysłała mu azjatyckie gadżety a od Agi klik dostał żelki. To druga moja córeczka:)

Tak wyglądała Kacpra kolacja po Japońsku ! Wiecie, że to wszystko miało oryginalny zapach i smak. Miał zabawę, żeby to przygotować a potem to zjadł:) Nic mu nie jest!

PATRYCJO BARDZO CI KOCHANA CÓRECZKO DZIĘKUJĘ ZA TAK WSPANIAŁY PREZENT NA DZIEŃ MAMY I  Z TATUSIEM MAM NADZIEJĘ, ŻE NASZ PREZENT DLA CIEBIE NA DZIEŃ DZIECKA TEŻ CI SIĘ SPODOBA:) JESTEŚ WSPANIAŁA I WIELKA!!!!

MOŻNA W BLOGOSFERZE SPOTKAĆ PRZYJACIÓŁ I WROGÓW ALE ZNALEŻĆ CÓRKĘ I SIOSTRĘ TO JUŻ WYJĄTEK I MNIE TAKI  CUDOWNY WYJĄTEK WŁAŚNIE SPOTKAŁ Z CZEGO BARDZO SIĘ CIESZĘ.

                                                                                        ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA

Komentarze

  1. Świetna córeczka:)
    Najbardziej mi wpadło w oko Dermofuture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka córka to skarb i nie mam na myśli kosmetyków tylko samą Patrycję:)

      Usuń
  2. cuda! wibratorek :D wpadł mi w oko hihi ! Japońska kolacja... robi wrażenie ;)
    Wszystkiego naj kochana! Ja dostałam laurki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wibratorek wydaje nawet dżwięk hihi:)
      Kacper z kolacji szczęśliwy bo to przecież od siostrzyczki:)

      Usuń
  3. hahahaha :D ja jeszcze tego zestawiku nie zrobiłam xD ale wygląda w wykonaniu mojego braciszka rewelacyjnie :D :D hihi :D cieszę, że mojej blogo Mamusi się spodobało :D bo o to chodziło żeby zrobić Ci przyjemność ^^ :D Ja jeszcze czekam na prezencik od Ciebie :D hihi i ostrzę na niego ząbki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogo mamusi wszystko się podoba i bardzo Ci dziękuję za wszystko:) Braciszek szczęśliwy i zaskoczony bo nic nie wiedział:)

      Usuń
  4. Aż serce ściska przy czytaniu o takich wspaniałych ludziach *:
    Ciągnie swój do swego - obie jesteście odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedaleko Anulko pada jabłko od jabłoni hehehe. Patka jest cudowną kobietą!

      Usuń
  5. Świetna paczka od córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczuszka <3 Pati ma wielkie seducho i to widac na wielu blogach :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczuszka pełna dobroci, Patrycja naprawdę umie rozpieścić :) A i syn dużo zyskał patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostrzyczka nie zapomniała o braciszku:)
      Paczka piękna:)

      Usuń
  8. O, widzę że Patrycja znowu szaleje :P Zawartość paczki i pomysł na nią niesamowity - szczególnie ciekawa jestem masażera (wygląda dosyć jednoznacznie xD)...a z HadaLabo na pewno się polubisz bo to jedne z najbardziej popularnych i równie świetnie działających, japońskich kosmetyków :D

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w końcu swoje pierwsze w życiu azjatyki:)
      Masażer wygląda jak wibratorek hehe i lubię się z nim:)

      Usuń
  9. ale paka ojoj:D sama bym chciała cuda te;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow :) Super, że w blogosferze kryją się takie dobre dusze :) Paczka piękna i najważniejsze, że sprawiła Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak wielką Patrycja zrobiła mi niespodziankę:)

      Usuń
  11. I rodzinka Ci się miło rozrosła :D Takie prezenty to na pierwszy rzut oka widać ok kogo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane ja to powinnam się starać o +500 na moje dzieci:)

      Usuń
  12. z Loreala miałam ten olejkowy rytuał ale olejek i bardzo byłam zadowolona, niedawno zużyłam trzecie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie otworzyłam kremu ponieważ muszę skończyć krem od Sisi, który też okazał się super:)

      Usuń
  13. mam ten masażer pod oczy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nim zapoznaję bardzo ostrożnie ale lubię go:)

      Usuń
  14. jakie azjatyckie cudeńka <3
    córka - skarb :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze azjatyki i to od znawczyni mojej córeczki:)

      Usuń
  15. cudowny prezent :) pełen dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)

WCIERKA OD DERMATOLOGA