FOTORELACJA ZE SPOTKANIA BLOGERSKIEGO HELLO ASIA #2

 WITAM SERDECZNIE!!!!

                        
                            Czas upływa bardzo szybko a we mnie nadal są emocje związane z zaproszeniem na II edycje HELLO ASIA, które otrzymałam będąc nad morzem:)



                          12 sierpnia zaraz po powrocie z urlopu udałam się z samego rana do Wrocławia na spotkanie blogerskie do hotelu Terminal, było to moje pierwsze spotkanie tego typu, więc byłam bardzo ciekawa jak będzie. Byłam bardzo podekscytowana szczególnie faktem poznania mojej blogowej córeczki  Patrycji, która była organizatorem tego spotkania



                              Spotkanie odbyło się w sali konferencyjnej Voyager gdzie zostało zaproszonych kilka bardzo fajnych osób, ja byłam po raz pierwszy na takiej imprezie i czułam się lekko onieśmielona :) Poznanie tylu fajnych blogerów i poznanie mojej córeczki to dla mnie było niesamowite przeżycie i będę o nim zawsze pamiętać. Hello Asia jak sama nazwa wskazuje była poświęcona tematyce azjatyckiej, którą ja dopiero powolutku poznaję. Spotkanie rozpoczęła organizatorka Patrycja, która włożyła bardzo dużo energii, czasu i zaangażowania w całą organizację. Pati zaprosiła zespół  RARE BEAUTY MARKET, który reprezentowali bardzo godnie MAGDA i INSEONG, który z pasją opowiadał o tym czym się zajmuje. Dowiedziałam się, że jestem cold body type czyli zimny ze mnie typ hehe nieżle, że nasza twarz może wiele nam powiedzieć o stanie naszego organizmu. Potem Inseong każdemu z Nas wykonał masaż dłoni i stwierdził, że mam problemy żołądkowe co okazało się prawdą, ponieważ z urlopu wróciłam z bólem żołądka, który trzymał mnie nie tylko podczas spotkania ale jeszcze przez następne dwa tygodnie. Następnie dowiedzieliśmy się jak powstawał nowy kosmetyk MELDVICI w postaci mgiełki i emulsji. Uczestnicy spotkania mieli do wyboru jeden z tych kosmetyków do przetestowania. Ja wybrałam mgiełkę, która dobrze mi służy i jest ze mną na co dzień. Kosmetyki te nie miały jeszcze premiery w Polsce, więc jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, że mogę jako jedna z pierwszych  przetestować Meldvici Mist.  Ekipa Rare Beauty Market opowiedziała także o witaminie C firmy By Wishtrend, którą niebawem  zacznę używać.  Dowiedziałam się też dzięki Inseongowi o tym, że nasza twarz jest jakby mapą  naszego ogranizmu. To było bardzo ciekawe doświadczenie:)
  








  




 MAGDA MA IDEALNĄ CERĘ :)


                                     Michał z bloga TWOJE ŻRÓDŁO URODY KLIK  opowiedział Nam bardzo ciekawie o firmie O'Right, o której napiszę osobnego posta, ponieważ bardzo zaciekawiła mnie ta firma i jej polityka. Michał, to prawdziwa kopalnia wiedzy o kosmetykach i kosmetologii:)



   

                     Następnie Natalia z bloga CENTRUM STYLU KLIK opowiedziała o manicure japońskim, który własnoręcznie wykonała między innymi na moich paznokciach. Dowiedziałam się przy okazji, że mam ładną płytkę i ładny kształt paznokci:)



 
            

                       W tym samym czasie można było wykonać makijaż u Rachel Park, po którym dziewczyny wyglądały bajecznie ( przed makijażem tak dla jasności też prezentowały się pięknie) albo poddać się badaniu skóry z którego też skorzystałam. 






                           Patrycja oczywiście zadbała także o posiłek, który był w stylu azjatyckim, bo jakby inaczej:) Pierwszy raz jadłam sushi i to pałeczkami, jestem łakomczuchem jakich mało więc mimo bólu żołądka musiałam, no po prostu musiałam spróbować. No i smakowało mi:) Jako dobra mama zostawiłam połowę dla mojego syna, który uwielbia azjatyckie klimaty niczym jego siostrzyczka. Była też zabawa w Japana Zjadam, co odkryło u wszystkich duszę małego dziecka i dało dobrą zabawę. Ja trafiłam na zestaw, do którego użycia potrzebna jest mikrofalówka więc zrobiłam go z Kacprem już w domu.

ten zestaw jest Kingi:)

ten nasz:)







  JAK MOJE WRAŻENIA?


                         CHCĘ WIĘCEJ I WIĘCEJ..... BYŁO WSPANIALE I TO BYŁO PIĘKNE ZAKOŃCZENIE WSPANIAŁEGO URLOPU. JESTEM MEGA ZADOWOLONA I POZYTYWNIE ZASKOCZONA. WIELKI SZACUNEK DLA PATRYCJI ZA OGROM TRUDU JAKI WŁOŻYŁA W ORGANIZACJĘ TEGO SPOTKANIA. 

                                        PODZIĘKOWANIA:)

                     NIE BYŁABYM SOBĄ GDYBYM NIE PODZIĘKOWAŁA OLI CZYLI FANCY ZA PRZEPIĘKNĄ GRAFIKĘ, MAGDZIE I INSEONGOWI ZA DOBRY KIERUNEK W PIELĘGNACJI MOJEJ BARDZO TRUDNEJ CERY, MICHAŁOWI Z DOBRE RADY, SPONSOROM ZA OGROM KOSMETYKÓW, KTÓRE PRZYWIOZŁAM ZE SPOTKANIA, DZIEWCZYNOM ZA ŚWIETNE PRZYJĘCIE MNIE I SUPER ATMOSFERĘ, MOJEMU MĘŻOWI I SYNOWI, KTÓRZY PRZYJECHALI PO MNIE DO WROCŁAWIA. JESTEŚCIE WSZYSCY SUPER!!!!!  

                   A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE PODZIĘKOWANIA:)

       DROGA CÓRECZKO!
 DZIĘKUJĘ RAZ JESZCZE ZA ZAPROSZENIE, ZA PREZENTY, ZA TWOJĄ RADOŚĆ ŻYCIA I PRZEDE WSZYSTKIM ZA TO, ŻE MOGŁAM POZNAĆ CIEBIE I RAFAŁA OSOBIŚCIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE TO NIE BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY MOGŁAM CIĘ ZOBACZYĆ I PRZYTULIĆ:* :*


                      


    
TO JA Z MOIMI DZIECIAKAMI PATRYCJĄ I KACPREM ( jakieś stare te dzieci)
:* 


SPONSORZY





PREZENTY :)



UCZESTNICY SPOTKANIA, KTÓRYCH MIŁO BYŁO MI POZNAĆ:*

http://www.interendo.pl/  - moja córeczka Pati
https://www.youtube.com/channel/UCPTrxO5zRKO4U247N2I2-Ew- Ola Wroobella


                                                                   POZDRAWIAM :)

Komentarze

  1. Zazdroszczę spotkania! Sama bym się chętnie na takie wybrała jak już rozpakuję się z dwupaku :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna impreza :) super, że tak dobrze się bawiliście :)))))
    I jakie zmiany na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Spotkanie było naprawdę bardzo fajne:)

      Usuń
  3. A ja po spotkaniu powiedziałabym, że jesteś bardzo ciepłą osobą :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już relacje u innych jak dla mnie świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko naprawdę świetne i życzę CI żeby Twoje w Krakowie też było takie fajne:*

      Usuń
  5. Byłam na pierwszej edycji i bardzo miło ją wspominam :) Fajnie, że poznałaś tyle wspaniałych osób, to najfajniejsze w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to jest najważniejsze, poznawanie nowych super ludzi . Mam nadzieję, że z Tobą też się spotkam. Wogólę to może odwiedzę Warszawskie dziewczyny :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować koniecznie. Ja pierwszy odruch miałam, że strasznie śmierdzi i że nie przełknę ale potem smak nabrał innego charakteru:)

      Usuń
  7. Super relacja, cieszę się że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega spotkanie :) Zazdroszczę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Michała z bloga TWOJE ŻRÓDŁO URODY miałam okazje poznać osobiście:)
    Spotkania tego typu to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michała miałam okazję spotkać po raz pierwszy ale Jego osobowość i wiedza jest nieziemska:)

      Usuń
  10. W takim towarzystwie musiało być extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale musiało być fajnie! Może kiedyś będzie nam dane wziąć udział w tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę super, no i miałam okazję poznać Pati w realu:*

      Usuń
  12. Świetne takie spotkanie, sama od zawsze chciałam :D
    Ładny blog, obserwuję ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

WCIERKA OD DERMATOLOGA

PODSUMOWANIE KURACJI WCIERKĄ OD DERMATOLOGA