WIZYTA W ATELIER PRACOWNI FRYZJERSKIEJ MONIKI WARKOCZYŃSKIEJ

WITAM SERDECZNIE!


                                                      Tydzień temu byłam na planowanej wizycie u Pani Moniki Warkoczyńskiej w Atelier Pracowni  Fryzjerskiej Joico w Świdnicy na farbowaniu  i podcięciu włosków.  Tym razem do mieszanki farb blondu z Joico  na poziomie 9, Pani Monika dodała trochę miedzianego koloru, żeby moje włosy nabrały ciepłej barwy. Powiem tak,  moje włosy szczególnie te siwuski są bardzo ciężkie do pokrycia ich trwale farbą i po jakimś czasie na włosach mam balejaż i to dosłownie, a moje włosy mienią się różnymi odcieniami od bardzo jasnego blondu ( czytaj siwego hehe) do ciemnego blondu w spodniej warstwie. No cóż taki mój urok:)  Pani Monika tym razem położyła mi na odrost mieszankę farb Joico  a końce zapigmentowała mi farbą bezamoniakową tej samej firmy  dla wyrównania koloru na długości. No i stało się!!! Zostałam złotowłosą !!! Mój mąż zaśpiewał mi ... ruda tańczy jak szalona.... ale tak naprawdę nie jest to rudy kolor tylko dalej blond.  Mój ukochany ma ograniczoną i ubogą paletę barw hihi:*


                                                              Bałam się, że włosy staną się suche i matowe, ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Włosy zostały podcięte najpierw na mokro a potem na sucho, tuż po wymodelowaniu. Pani Monika zawsze się pyta ile może podciąć i sugeruje ile centymetrów powinno zniszczonych kocówek się pozbyć. U mnie na szczęście jest z tym coraz lepiej i podcinanie ogranicza się już do wyrównania linii, choć jeszcze rok temu nie było to tak oczywiste i włosy były podcinane systematycznie i to po kilka centymetrów naraz:(
Lubię gdy Pani Monika zajmuje się moimi włosami i jest to jedyna fryzjerka, której ufam w kwestii moich włosów a po tym co moje włosy przeszły w innym salonie fryzjerskim, to naprawdę jest ogromne z mojej strony  wyróżnienie, bo ja naprawdę  po tamtych przejściach siadałam na fotelu fryzjerskim z wielkim lękiem. Uwielbiam gdy moje włosy są przez Panią Monikę modelowane, bo po użyciu tylko szczotki i suszarki są gładkie jak tafla wody, to jest fryzjerka, którą mogę polecić w ciemno, bo wie co robi i zna się na tym a przede wszystkim uważnie słucha i potrafi doradzić. Pod koniec roku też zawitam do salonu, o ile uda mi się zdobyć jeden dzień urlopu a Pani Monika będzie miała wolne miejsce dla mnie, bo dostanie się pod Jej fachowe rączki nie jest aż tak proste, szczególnie jak się wie o dniu urlopu na kilka dni przed:(






   



                                                    Jestem bardzo zadowolona z koloru moich włosów, bo  chyba bardziej do mnie pasują niż  jasny blond.  Ciekawa jestem jak szybko będzie się zmywać kolor z długości ale mam nadzieję, że zostanie ze mną do następnej wizyty :)
A jak Wam się podoba? 

                                                                                                                       POZDRAWIAM:*

Komentarze

  1. Chyba każdy facet ma ograniczoną paletę barw na nich nie istnieją takie kolory jak jasny czy ciemny blond, turkus,błękit, wrzos i tym podobne 😁 mogłabym to napisać inaczej ale nie wypada przynajmniej nie publicznie :D ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi. Kolor wyślę ci ślicznie i uważam że naprawdę bardzo dobrze ci w nim :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest fajny a włosy są w dobrej kondycji dzięki precyzji Pani Moniki:*

      Usuń
    2. UUU! Aneczka nadepnęła Łukaszowi na odcisk hehe:) Łukaszku Ty dajesz radę z kolorami :*

      Usuń
  2. Śliczny kolorek - do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że bardzo ładnie Ci w tym nowym kolorze <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy, muszę się wybrać do fryzjera

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt na włosach. Wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy, bardzo oryginalny kolor. <3 Moim włosom też przydałaby się wizyta u fryzjera, ale niestety po moim własnoręcznym pocieniowaniu aż mi wstyd pójść do salonu... :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja nie odważyłabym się na własnoręczne podcinanie:)

      Usuń
  7. bardzo ładne:) widać że nawilżone i miękkie

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne włosy! sama musze sie wybrac do fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś właścicielką pięknych włosów :) kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice color, you look great with this shade on your hair.
    I am your new follower #135. hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely hair color!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  13. według mnie zmiana na duży plus! wyglądasz o wiele weselej i promienniej :)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez mają glow :) śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla faceta większość kolorów co nie pasuje do "blondynek" i "brunetek" to właśnie rudy :P
    Zdecydowanie najpiękniej Ci w tym kolorze! Pasuje do Ciebie, nadaje Ci ciepłego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest bardzo ładny taki cieply :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolorek to takie lekkie cappuccino łączone ze złotom poświatą, a przynajmniej ma refleksje z takich odcieni. Ale owszem, kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. No co mogę powiedzieć..? ładne włoski,ładny kolorek i śliczna właścicielka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne włosy...nie myślałaś, żeby zapuszczać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje ! super blog :)
    wpadnij do mnie ja doppiero zaczynam przygodę z blogowaniem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)

WCIERKA OD DERMATOLOGA