DZIEŃ DLA WŁOSÓW

WITAM SERDECZNIE!!!


                                          Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od biegania po Świdnicy z olejkiem Tsubaki na włosach hehe (każde nowe doświadczenie jest ciekawe heheh:) ) A tak poważnie, to stwierdziłam, że o 8 rano połączę przyjemne z pożytecznym i przed wyjściem  faktycznie nałożyłam olejek na włosy i spięłam je w koczek. Po dwóch godzinach zmoczyłam włosy i nałożyłam maseczkę regenerującą Ecolab, która zawiera ponad 97 % składników pochodzenia roślinnego i którą moje włosy bardzo lubią. Następnie w ruch poszedł nowy szampon dermatologiczny  ELASTABion T firmy FLOSlek, który jest do łupieżu tłustego. Szampon jest bardzo gęsty i dobrze się pieni i jak na razie nie swędzi mnie po nim skóra głowy.




                                    Moje włosy po dzisiejszej pielęgnacji wyglądają tak:)


MOJE ODCZUCIA

                           Włosy są bardzo miękkie, ładnie się układają i o dziwo nie są spuszone. Natomiast martwi mnie, że znowu zaczęły bardzo wypadać, więc  przykro mi ale chyba nadciąga jesień:(
Od jutra wprowadzam do pielęgnacji suplement Skrzypolen z biotyną, bo czeka w apteczce już dość długo na to, że zmobilizuję się po niego sięgnąć. Włosy szybko mi  rosną i znowu muszę udać się do fryzjera na koloryzację odrostów i podcięcie. Myślę, że jest dobrze:)

                                                                                                  POZDRAWIAM SERDECZNIE:*


  

Komentarze

  1. Czyli włosom służy bieganie :))) bo ładnie się prezentują :)))
    Jesień chyba faktycznie idzie - noce już zimne i ogólnie juz tak rześko, nie duszno jak latem. I uświadomiłam sobie, że już strasznie szybko się ściemnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jesień idzie dużymi krokami i faktycznie robi się już tak wcześnie ciemno :(

      Usuń
  2. ten olej widzę po raz pierwszy ma ciekawe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podcięcie pewnie dobrze im zrobi ale w sumie to się na tym nie znamy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy się dziewczyny znacie na gotowaniu i pieczeniu i to wystarczy:) Każde podcięcie dobrze robi włosom:*

      Usuń
  4. Zaciekawił mnie ten olejek Tsubaki, możesz coś więcej o nim powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz gdzie kupiłaś i za ile ten olejkiem Tsubaki, mnie też włosy lecą jak szalone ale kupiłam kurację która rok temu bardzo mi pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek dostałam w prezencie i następny post napiszę o nim:*

      Usuń
  6. Nie spotkałam się dotąd z tym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wypadanie włosów polecam picie herbatki z pokrzywy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerobiłam picie pokrzywy, siemienia lnianego.......ale dziękuję:*

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)

WCIERKA OD DERMATOLOGA