WITAM PONOWNIE!!!!

WITAM WAS SERDECZNIE!!!

                         Wiem, wiem należą mi się solidne klapsy za zaniedbanie bloga ale przyznaję się, że choć bardzo mi tego brakowało, to z każdym dniem było mi coraz ciężej powrócić. Wybaczcie i mam nadzieję, że to się zmieni:*
Co dało mi kopa i motywacje na powrót do blogosfery? Mój mąż i spotkanie Hello Azja, w którym miałam wielką przyjemność uczestniczyć i poznać wiele wspaniałych ludzi:)
                          Co u mnie? Kto obserwuje mnie na instagramie gdzie urzęduję jako blondinspiracje ten wie, że jakoś pcham swój bagaż życiowy do przodu i nie użalam się nad dniem codziennym:)
Moje włosy mają jak zwykle swoje wzloty i upadki i tak samo jest ze skórą głowy, choć łojotokowe zapalenie skóry na dzień dzisiejszy uważam za zaleczone, ale jak wiecie tego nie da się wyleczyć więc pewnie niestety wróci. Włosy są farbowane tylko w salonie Joico i staram się używać tylko sprawdzonych kosmetyków a gdy wprowadzam jakiś nowy ( bo przecież nie byłabym sobą hihi) kosmetyk zwłaszcza szampon, to bardzo uważnie obserwuję skórę głowy. Teraz od dwóch dni króluje u mnie zestaw Oright składający się z szamponu, odżywki i pięknie pachnącego kawą olejku.
Tak mam się ja i moje włosy w przeciągu tych miesięcy:)

















 




    Kochani mam nadzieję, że znowu będę aktywnym blogerem nie tylko na instagramie ale też tutaj i że nie zapomnieliście o mnie. Przesyłam gorące całusy i pozdrowienia :*

                                                                                                                     MONIKA

Komentarze

  1. Kawał dobrego czasu cię nie było myślałam Że już nigdy nie zobaczę twojego nowego wpisu! ale super że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za powrót i motywację :) Fajnie, że mąż i hello asia Cię do tego skłoniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, ja insta nie mam.
    Fajnie, że juz jesteś *: *:

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo witamy ponownie kochana :D
    wracaj z nową siłą i motywacją :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twe włoski śliczne błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej i dużo postow😉 Ładne włosy masz, widać dużą poprawę 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Łukasz takie warkocze i do tego makijaż wykonany przez Ciebie i jeszcze byłoby ze mną dobrze :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

WCIERKA OD DERMATOLOGA

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)