ZIELONO MI CZYLI SZAMPON DO WŁOSÓW Z BAZYLIĄ VIS PLANTIS Z ELFA PHARMU

WITAM SERDECZNIE!!!

                                       Kiedy kila miesięcy dotarła do mnie paczka z Elfa Pharm byłam zaskoczona i zachwycona tym w jaki sposób została ona zapakowana. Muszę przyznać, że do dziś jestem pod urokiem i wrażeniem kiedy włączę filmik z jej otwarcia, a którym pochwaliłam się na instagramie więc kto ma ochotę niech zerknie na filmik na profilu blondispiracje. W wielkim pudełku oprócz listu,  znajdował się zestaw do pielęgnacji włosów w otoczeniu żywego mchu. BAJKA!!!
                                       Dostałam w prezencie cztery pełnowymiarowe produkty do włosów z bazylią: SZAMPON, ODŻYWKĘ, MASKĘ I MLECZKO DO WŁOSÓW.




                                                  Dzisiaj opowiem Wam o szamponie, którego najbardziej się obawiałam ze względu na swoją wrażliwą i skłonną do podrażnień skórę głowy. Jak pamiętacie jest naprawdę mało szamponów, które mi pasują ale nie chcę trzymać się jednego szamponu i czasem poszukuję z różnym rezultatem i różnym skutkiem nowości do mycia głowy i włosów, bo ze mną już tak jest, to co pasuje moim włosom, to nie pasuje mojej skórze i na odwrót. A to  tak, żeby było ciekawie i nie nudno w moim życiu:)

OD PRODUCENTA
  Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Bazylia + NMF
Pierwszy krok pielęgnacji skóry głowy oraz włosów. Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Bazylia + NMF oczyszcza skórę główy i przygotowuje do dalszej kuracji.

OCIMUM BASILICUM EXTRACT
Ocimum Basilicum Ekstrakt to naturalny, ekologiczny ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze nowatorskiej metody biotechnologicznej stosowanej do tej pory głównie w farmacji. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.

NMF
Naturalny Czynnik Nawilżający (NMF) to substancja, która chroni skórę przed odwodnieniem, zachowując optymalny poziom wilgoci w jej górnych warstwach.

ODMIEŃ NAWYKI DOMOWEJ PIELĘGNACJI
Aby w pełni wykorzystać działanie aktywnych składników szamponu przeciw wypadaniu włosów Basil Element, przed użyciem dokładnie rozczesz włosy, aby rozplątać pasma i usunąć pozostałości po produktach do stylizacji. Zmocz włosy i nałóż na nie równomiernie odpowiednią ilość́ szamponu zapobiegającego wypadaniu włosów. Rozprowadź szampon na całej długości włosów masującymi ruchami, po czym spłucz go letnią wodą. W razie potrzeby umyj włosy jeszcze raz. Używaj szamponu wzmacniającego przeciw wypadaniu włosów tak często, jak tego potrzebujesz - nawet codziennie.

SKŁADNIKI: 
AQUA, SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, LAURETH-2, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, POLYQUATERNIUM-70, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, PARFUM, DIPROPYLENE GLYCOL, GLUCOSE, SORBITOL, SODIUM GLUTAMATE, UREA, SODIUM PCA, GLYCINE, LACTIC ACID, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, LINALOOL



MOJA OPINIA 

                                     Szampon 01 Basil Element Vis Plantis, to szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów, który jest zamknięty w plastikowej zielonej butelce z nakrętką typu klik, która bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ ma jak dla mnie fajną minimalistyczną szatę graficzną. Szampon jest delikatnym myjadełkiem i dlatego  musiałam co trzecie mycie używać szamponu z Biodermy do łojotokowej skóry głowy, by nie nagromadziła się mi łuska na skórze głowy. Ma bardzo ciekawy zapach, tak jakby słodko- ziołowy, który nie odstrasza jak niektóre ziołowe szampony, jest przezroczysty i ma lekko żelową konsystencję.  Zawsze myłam nim skórę głowy dwukrotnie a włosy dostawały tylko spływającą po nich pianę i wszyscy byli zadowoleni.
 Moje włosy polubiły się z tym szamponem i nie miałam odczucia, że są suche po nim a co najważniejsze czułam, że skóra głowy nie reaguje na niego żle a to mega plus. Szampon ma działać też na wypadanie włosów, ale u siebie takiego działania nie zaobserwowałam, bo moje włosy wypadają jak chcą i kiedy chcą :(
Szampon ma gdzieś w połowie składu obiecany ekstrakt z bazylii, ma sporą dawkę humektantów, glicerynę bardzo wysoko w składzie i oleje więc skład ma bardzo fajny przynajmnie jak dla mnie. 

Czy polecam? 
  
                                     Jeśli nie podrażnił takiego alergika z ŁZS jak ja, to mogę rzec, że jest to świetny szampon a dowodem tego jest kolejna butelka, którą już kupiłam sama w Rossmanie.
Można ten szampon kupić również na stronie internetowej  https://sklep.elfa-pharm.pl/pl/ 
 lub w dobrych drogeriach:)  To naprawdę dobry szampon za niewygórowaną cenę tym bardziej, że często jest w promocji:* Spokojnie możecie kupić i wypróbować:)



                                                                                                       POZDRAWIAM SERDECZNIE 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. JESTEM !!!!
      No nie jestem wybiegana, bo skręciłam nogę i miałam zakaz ale już mnie nosi więc powoli zaczynam i blogować i biegać:*

      Usuń
  2. Pewnie sama wypróbuję, ja teraz akurat mam zapasy więc pewnie kupię innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że pojawiłaś się na blogu i czekam na jakiś wpis o Twoich włosach:)

    Co do szamponu to czytałam różne opinie na jego temt i poczatkowo bardzo chciałam go przetestować, ale z czasem mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anszpi kolejny wpis będzie o moich włosach:)
      Co do szamponu, to mi służył dobrze ale każdy z nas ma inną skórę głowy i włosy. To nie jest tak, że wszystko z tej serii przypasowało mi:*

      Usuń
  4. Szkoda że nie poradził sobie z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim wypadaniem rzadko kiedy coś sobie radzi :)

      Usuń
  5. My obie LZS-owe głowy... Ja właśnie się zastanawiam czy szampony z SLs przypadkiem nie wzmagają swędzenia i zastanawiam się nad kupnem czegoś innego i może bez sls? Ale nie wiem właśnie co na te moja głowę wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabawiłam się ŁZS gdy zupełnie zrezygnowałam z mocniejszych szamponów i w moim przypadku musiałam powrócić do tzw. zdzieraczy lżejszych czy mocniejszych ale zdzieraczy. Moje włosy ich nie lubią ale skóra głowy potrzebuje:*

      Usuń
  6. No wreszcie! :D
    Szampon ciekawy i z chęcią go wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem już jestem!!!
      Ja tam na insta oblizuje się na widok Waszych zdjęć:*

      Usuń
  7. ciekawe czy moje włosy by sie z nim polubiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z Nas ma inne włosy i skórę głowy ale myślę, że warto spróbować tym bardziej,że cena jest spoko:*

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty z tego bloga

MOJE WŁOSY W INNYM ŚWIETLE :)

WCIERKA OD DERMATOLOGA

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (12)